REGULAMIN

REGULAMIN CUDA LIGHT
Data publikacji: 26.12.2019
Sklep internetowy CUDA LIGHT działający pod adresem https://cudalight.pl/sklep-pl/ należy do
NOUREDDIN El MANOURI, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą CUDA LIGHT
NOUREDDIN EL MANOURI z siedzibą w Poznaniu (61-538), ul. Czarnieckiego 4C/78, wpisanej
do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, posługującej się numerem
NIP 6112720381
Kontakt ze sklepem internetowym możliwy jest pod adresem e-mail: info@cudalight.pl oraz pod
numerem telefonu 721 755 939

§ 1
DEFINICJE

Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
1) Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub ułomna osoba prawna,
2) Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U.1964.16.93),
3) Konsument – osoba fizyczna, dokonująca zakupów w Sklepie w zakresie niezwiązanym
bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z treścią art. 221 Kodeksu
cywilnego),
4) Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem https://cudalight.pl/oferta/, po
dodaniu produktu do koszyka i po przejściu do kosy przed ostatecznym zawarciem umowy z
klientem, kupujący obowiązany jest zapoznać się z Regulaminem i go zaakceptować (kupujący
akceptuje Regulamin tylko, jeśli zapoznał się z jego treścią i rzeczywiście akceptuje jego
postanowienia; akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale niezbędna do złożenia zamówienia)
5) Sklep – sklep internetowy działający pod adresem https://cudalight.pl/sklep-pl/,
6) Sprzedawca – Noureddin El Manouri, prowadzący działalność gospodarczą CUDA LIGHT
Noureddin El Manouri z siedzibą w Poznaniu (61-538), ul. Czarnieckiego 4c/78, wpisana do
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, posługująca się numerem
NIP 6112720381

§ 2

POSTANOWIENIA WSTĘPNE

1. Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca prowadzi sprzedaż detaliczną. Za pośrednictwem
Sklepu, Kupujący może dokonać zakupu produktów uwidocznionych na stronach Sklepu.
2. Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki
Sprzedawcy i Kupujących.
3. Do korzystania ze Sklepu, w tym w szczególności do dokonania zakupu w Sklepie, nie
jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez komputer lub inne
urządzenie Kupującego. Wystarczające są:
1) dostęp do Internetu,
2) standardowy system operacyjny,
3) standardowa przeglądarka internetowa,
4) posiadanie aktywnego adresu e-mail.
4. Kupujący nie może dokonać zakupu w Sklepie anonimowo, ani pod pseudonimem.
5. Wszystkie ceny produktów podane na stronach Sklepu są cenami brutto.

§ 3

SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

1. Kupujący może złożyć zamówienie jako zarejestrowany klient albo jako gość.
2. Zarejestrowanym klientem jest Kupujący, który posiada konto w Sklepie. Kupujący może
założyć konto z poziomu zakładki „Strefa klienta” lub w trakcie składania zamówienia.
3. W celu złożenia zamówienia, Kupujący zobowiązany jest podjąć następujące kroki:
1) wybrać produkt lub produkty będące przedmiotem zamówienia poprzez kliknięcie
przycisku „Dodaj do koszyka”,
2) z widoku koszyka kliknąć w przycisk „Przejdź do kasy”,
3) zalogować się do swojego konta w Sklepie, założyć konto lub wypełnić „dane do
płatności” (obowiązkowe dane oznaczono czerwoną gwiazdką),
4) podać adres do wysyłki jeśli jest inny niż ten wskazany w „Danych do płatności”,
5) wybrać metodę dostawy i płatności za zamówienie,
6) zapoznać się z Regulaminem i go zaakceptować – Kupujący akceptuje Regulamin
tylko, jeśli zapoznał się z jego treścią i rzeczywiście akceptuje jego postanowienia;
akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale niezbędna do złożenia zamówienia,
7) kliknąć w przycisk „Kupuję i płacę”.
4. Z chwilą kliknięcia w przycisk „Kupuję i płacę”, między Kupującym a Sprzedawcą
dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży produktów objętych zamówieniem.
5. Zamówienia są przyjmowane poprzez poprawnie wypełniony formularz zamówienia,
dostępny podczas procedury zakupu towarów. W przypadku podania nieprawdziwych,
niepełnych bądź błędnych danych Sprzedający będzie kontaktował się z Kupującym w
celu wyjaśnienia nieścisłości adresowych. Moment złożenia zamówienia jest momentem
zawarcia umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedającym i jest równoznaczne z akceptacją
niniejszego Regulaminu. Klient może anulować bądź wprowadzić zmiany w zamówieniu
dopóki nie zostało ono wysłane – informując o tym e-mailem.
6. Każde złożone przez Klienta zamówienie potwierdzamy e-mailem z informacją o jego
przyjęciu.
7. W przypadku braku potwierdzenia ze strony sklepu w ciągu dwóch dni roboczych,
prosimy o kontakt mailowy: biuro@cudalight.pl
§ 4

FORMY DOSTAWY I METODY PŁATNOŚCI
1. Kupujący ma do wyboru następujące formy dostawy zakupionych produktów:
1) przesyłka za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL lub UPS – koszt przy przedwpłacie:
30 zł; koszt przesyłki za pobraniem to 39 zł; orientacyjny czas dostawy: 48h od chwili
zrealizowania zamówienia,
2) Sprzedający oferuje możliwości odbioru osobistego, po uprzednim kontakcie pod
numerem telefonu 721755939 lub mailowo biuro@cudalight.pl lub info@cudalight.pl .
2. Koszt dostawy ponosi Kupujący. Przy zakupach na kwotę powyżej 1000 zł koszt dostawy
ponosi Sprzedawca.
3. Kupujący ma do wyboru następujące metody płatności za zamówione produkty:
1) przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy,
Dane do przelewu:
CUDA LIGHT Noureddin El Manouri
Ul. Czarnieckiego 4c/78 
61-538 Poznań
Nest Bank: 39253000082022106313950001
W tytule przelewu należy umieścić imię i nazwisko, nazwę użytkownika oraz numer
zamówienia
 
2) płatność za pośrednictwem serwisu Przelew24,
3) płatność gotówką przy dostawie

§ 5

REALIZACJA ZAMÓWIENIA

1. Po złożeniu przez Kupującego zamówienia zgodnie z procedurą opisaną w § 3
Regulaminu, na adres poczty elektronicznej Kupującego zostanie wysłane potwierdzenie
zamówienia.
2. Jeśli Kupujący wybrał metodę płatności w postaci przelewu na rachunek bankowy
Sprzedawcy, zobowiązany jest zapłacić za zamówienie w terminie 7 dni od chwili
zawarcia umowy.
3. Realizacja zamówienia polega na jego przygotowaniu do wysyłki do Kupującego.
Zamówienie uważa się za zrealizowane z chwilą przygotowania zamówienia do wysyłki.
4. Czas realizacji zamówienia wynosi 14 dni. Przy zamówieniu powyżej 10 sztuk, czas
realizacji zamówienia ustalany jest indywidualnie z klientem.
5. Czas realizacji zamówienia liczony jest od chwili dokonania płatności za zamówienie,
chyba, że Kupujący wybrał formę płatności za pobraniem – wtedy czas realizacji
zamówienia liczony jest do chwili zawarcia umowy.
6. Po zrealizowaniu zamówienia Sprzedawca prześle na adres poczty elektronicznej
Kupującego potwierdzenie realizacji zamówienia i rozpocznie wysyłkę zamówienia do
Kupującego.
7. Wysyłka zamówienia do Kupującego realizowana jest w sposób wybrany przez
Kupującego zgodnie z § 4 ust. 1 Regulaminu.
8. Czas dostawy zamówienia do Kupującego zależny jest od wybranej przez Kupującego
metody wysyłki i liczony jest od dnia zrealizowania zamówienia zgodnie z § 5 ust. 3
Regulaminu.

§ 6

ODSTĄPIENIE OD UMOWY KONSUMENTA
1. Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od
umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie
kupionych rzeczy.
2. Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o
odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – na przykład pismo
wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną.
3. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał
informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od
umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
4. Konsument ma obowiązek zwrócić produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie
upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni
od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam
odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego
upływem
5. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
6. W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie
otrzymane od Konsumenta płatności, w tym najtańszy dostępny w Sklepie koszt
dostarczenia produktów (jeśli koszt pokrył Konsument) niezwłocznie, a w każdym
przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o
wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu
takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej
transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym
przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z formą zwrotu płatności.

7. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może
wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania
rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w
zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
8. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące
wynikiem korzystania z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia
charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
9. Proces zwrotu/wymiany:
A) Zapakuj produkt, do paczki. Pamiętaj o tym, aby towary były odpowiednio opakowane, tak, aby
w trakcie transportu nie doszło do uszkodzenia. Załącz paragon. Zwracany lub wymieniamy towar
nie może nosić znamion użytkowania.

2) Zaadresuj paczkę na nasz adres:
CUDA LIGHT Noureddin El Manouri
ul. Czarnieckiego 4c/78
61-568 Poznań
 
Dla państwa wygody i możliwości reklamacji wysłanej przesyłki prosimy o wysyłanie do nas
zwrotów lub wymian z potwierdzeniem nadania. Odsyłany towar jest wartościowy i bez
potwierdzenia nadania w razie zaginięcia nie mają Państwo możliwości reklamacji przesyłki.
3) Uwagi: CUDA LIGHT zastrzega sobie prawo do nie przyjmowania zwrotów/dokonywania
wymian towarów, które nie posiadają oryginalnych etykiet lub posiadają jakiekolwiek znamiona
użytkowania. Firma CUDA LIGHT nie zwraca kosztów poniesionych przez kupującego przy
odesłaniu towaru w celu wymiany/zwrotu.

§ 7

ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA WADY

1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Kupującemu produkt wolny od wad. Produkty
mogą różnić się nieznacznie odcieniem w ramach jednego koloru. Barwa rzeczywistą
produktu może różnić się od koloru produktu na ekranie komputera.
2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli sprzedany produkt ma
wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady).
3. Jeżeli sprzedany produkt ma wadę, Kupujący może:
1) żądać wymiany produktu na wolny od wad,
2) żądać usunięcia wady,
3) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
4) złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
4. Jeśli Kupujący stwierdzi wadę produktu, powinien poinformować o tym Sprzedawcę,
określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając
oświadczenie stosownej treści.
5. Kupujący, który wykonuje uprawniania z tytułu rękojmi, może na koszt Sprzedawcy
dostarczyć wadliwy produkt na adres Sprzedawcy.
6. Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 14 dni od
dnia doręczenia mu reklamacji. 7. Szczegóły dotyczące rękojmi Sprzedawcy za wady
regulują przepisy Kodeksu cywilnego (art. 556 – 576).
§ 8

DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES

1. Administratorem danych osobowych Kupującego jest Sprzedawca.
2. Sprzedawca przetwarza dane osobowe Kupującego wyłącznie w celu realizacji
zamówienia.
3. Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, ale niezbędne do
realizacji zamówienia.
4. Sprzedawca może przetwarzać dane osobowe Kupującego również w innym celu niż
realizacja zamówienia po uprzednim uzyskaniu stosownej zgody Kupującego.
5. Sprzedawca gwarantuje poufność wszelkich udostępnionych mu danych osobowych.
6. Dane osobowe są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed
dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, a ich przetwarzanie odbywa się
w zgodzie oraz na warunkach określonych szczegółowo w:
1) ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z
2013 r. poz. 1422),
2) ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2014 r.
poz. 1182),
3) rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004
r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków
technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy
informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz.U. Nr 100, poz. 1024).
4) rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1) (dalej również: „RODO”)
7. Kupującemu przysługują prawa określone w aktach prawnych:
1) wglądu do swoich danych osobowych,
2) żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub
stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia.
8. Sprzedawca nie przekazuje, nie sprzedaje ani nie użycza zgromadzonych danych
osobowych Klientów osobom trzecim.
9. Sprzedawca wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka), czyli niewielkie informacje tekstowe,
przechowywane na urządzeniu końcowym Kupującego (np. komputerze, tablecie,
smartfonie). Cookies mogą być odczytywane przez system teleinformatyczny
Sprzedawcy.
10. Sprzedawca przechowuje pliki cookies na urządzeniu końcowym Kupującego, a
następnie uzyskuje dostęp do informacji w nich zawartych w celach statystycznych oraz
w celu zapewnienia prawidłowego działania Sklepu.
11. Sprzedawca informuje Kupującego, że istnieje możliwość takiej konfiguracji przeglądarki
internetowej, która uniemożliwia przechowywanie plików cookies na urządzeniu
końcowym Kupującego. W takiej sytuacji, korzystanie ze Sklepu przez Kupującego może
być utrudnione.
12. Sprzedawca wskazuje, że pliki cookies mogą być przez Kupującego usunięte po ich
zapisaniu przez Sprzedawcę, poprzez odpowiednie funkcje przeglądarki internetowej,
programy służące w tym celu lub skorzystanie z odpowiednich narzędzi dostępnych w
ramach systemu operacyjnego, z którego korzysta Kupujący.
13. Kupujący ma prawo zgłoszenia sprzeciwu oraz skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych, jeżeli uważa, że dane osobowe są przetwarzane w sposób
niewłaściwy.

§ 9

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA
REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
1. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku ze
sprzedażą towarów na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone
przez strony konfliktu.

2. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania
reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:
1) zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o
rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży,
2) zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o
wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu
między Kupującym a Sprzedawcą,
3) skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub
organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
3. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania
reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej
http://www.uokik.gov.pl.
4. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod
adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów
pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia
sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy
sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
§ 10

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Regulamin jest integralną częścią zawieranej między Kupującym a Sprzedawcą umowy
sprzedaży.
2. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
3. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie. Do umów zawartych
przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia
umowy.


  • Polski
  • English